13 de març de 2019

A partir del proper 2 d'abril i fins l’1 de juliol les col·legiades i els seus familiars podran realitzar la seva Declaració de la Renda 2018 comptant amb l'assessorament i la solvència de COIB Serveis Jurídics i Comptables i a preus econòmics.

Comença la campanya de la Renda 2018, fes-la amb COIB Serveis Jurídics i Comptables

El servei d’assessorament i realització de la declaració de la renda 2018 té els següents preus:

• Realització de declaracions individuals: 40€
  • Realització de declaracions conjuntes: 55€
  • Realització de declaracions patrimonials: 105€

Fer la declaració amb COIB Serveis Jurídics i Comptables té molts avantatges:

• Assessorament independent, especialitzat i professional (revisió de l’esborrany perquè sigui correcte)
  • Preus econòmics
  • Enviament telemàtic de la Declaració de la Renda, de manera immediata.
  • Agilitat i rapidesa en l’elaboració de la Declaració de la Renda

Si estàs interessat en aquest servei, demana dia i hora per concertar visita, trucant al telèfon 93 303 22 66 de dilluns a divendres de 9 a 15 hores. Les visites per fer la renda seran dilluns matí; dimarts, matí i tarda; dimecres tarda i dijous matí, de 9:00 a 14:00 hores i de 16:00 a 20:00 hores.

COIB Serveis Jurídics i Comptables ofereix accés a les col·legiades i els seus familiars a una àmplia cartera de serveis per a la gestió dels seus assumptes jurídics, fiscals, comptables, laborals i patrimonials.

Les interessades poden consultar qüestions del seu àmbit personal i professional, els relacionats amb societats professionals i tot allò relacionat amb l’emprenedoria, un àmbit pel qual s’han dissenyat paquets especialment per infermeres emprenedores. Aquests serveis estan a disposició de totes les col·legiades i dels seus familiars fins a segon grau.