El Col·legi d'Infermeres i Infermers de Barcelona (COIB) conjuntament amb altres col·legis professionals de l'àmbit de salut de Catalunya han convocat, per al dijous 14 de maig a les 12 hores, 2 minuts de silenci com a homenatge per a tots els companys i companyes que han mort fent front a la pandèmia de la COVID-19.

Convocatòria de 2 minuts de silenci pels companys i companyes que han mort fent front a la COVID-19

A Catalunya són 9.933 els professionals sanitaris que han donat positiu en COVID-19 des que va començar la pandèmia.

L'homenatge es farà des del lloc de treball i sense concentracions, mantenint les mesures de seguretat.