Es reactiva la formació continuada del col·legi en un format a distància que permet fer les classes en directe amb els docents evitant desplaçaments per la situació de crisi sanitària

El COIB posa en marxa cursos de formació en modalitat de telepresència

El Col·legi Oficial d’Infermeres i Infermers de Barcelona posa a disposició de les col·legiades i els col·legiats una nova modalitat del Programa de formació que s’havia aturat com a mesura de prevenció i control de la covid-19.

Els cursos es realitzaran en directe a través d’una plataforma digital que permetrà seguir en viu les classes. Es preveu que la modalitat de telepresència es mantingui superada la crisi sanitària juntament amb l’oferta formativa presencial per les avantatges que presenta com evitar desplaçaments.

Les inscripcions es poden fer a través de l’Àrea personal de col·legiades dins de l’apartat de Formació del Col·legi, on s’aniran programant més cursos que s’actualitzaran en aquesta pàgina.