29 de juliol de 2015
    El text del Reial Decret de la prescripció infermera ha passat ja la revisió del Consejo de Estado que, a banda de suggerir alguns canvis de forma, ha deixat intacte l'esència i el fons del text presentat. Segons aquesta informació, el Ministeri de Sanitat preveu presentar-lo al Consell de Ministres per a la seva aprovació i publicació al BOE el proper mes de setembre.

Pots llegir la notícia fent click aquí.

El passat mes de juny, el Fòrum Infermer del Mediterrani, del qual el COIB en forma part junt amb els col·legis professionals d'infermeres i infermers d'Alacant, Castelló, Balears, Murcia, València, així com el CECOVA, va enviar una carta al Consejo de Estado en el que reiteraven el seu suport a la regulació de la prescripció infermera per donar seguretat jurídica a aquesta pràctica diària dels professionals d'infermeria, però, al mateix temps, van mostrar el seu rebuig a l'obligació de cursar formació addicional per poder prescriure medicaments i productes sanitaris. L'ens va destacar "l'enorme malestar que està suscitant en el si d'una gran part de la professió infermera el referit projecte de Reial decret que pretén tirar endavant el Ministeri de Sanitat”.

Pots llegir la nota de premsa fent click aquí