17 de setembre de 2015

La necessitat de dotar de cobertura legal la Prescripció Infermera ha estat una vella reivindicació de la professió que per fi veu la llum amb l’aprovació del seu desplegament per part del Govern de la Generalitat, a data 15 de setembre de 2015.

El Col·legi Oficial d’Infermeres i Infermers de Barcelona, en representació de les 40.000 col·legiades i col·legiats d’aquesta demarcació, ha treballat activament per elaborar documents, posicionaments i promoure aquelles intervencions que han permès aprofundir i reflexionar sobre la regulació de la Prescripció Infermera, tant en l’àmbit professional com públic, al llarg d’una dècada.

Tota aquesta tasca, experiència i els fets més rellevants han estat recollits en el document ‘El COIB davant la Prescripció Infermera’, a disposició de totes les col·legiades i col·legiades a l'espai de l'ORIAP. Es tracta de l’actualització d’un document anterior que recull fets i impactes dels diferents esdeveniments i accions que des del COIB s’han impulsat a fi d’aconseguir aquesta important fita per a les professionals de Catalunya.

Podeu descarregar-vos el document en aquest enllaç