23 d’octubre de 2015
    El Consejo de Ministros ha aprovat avui el Reial Decret que regularà la indicació, ús i autorització de medicaments d’ús humà i productes sanitaris per part de les infermeres, en l’àmbit de l’atenció sanitària. Una regulació que estava pendent des de 2009, moment en que es va modificar la Llei 29/2006, de 26 de juliol, de Garanties i Ús Racional dels Medicaments i Productes Sanitaris.

Sent en sí mateixa una bona notícia pel fet de dotar de seguretat jurídica al que és una pràctica diària de les infermeres i infermers, caldrà però conèixer el contingut del text del Reial Decret aprovat avui a fi de poder valorarlo en aspectes clau com les condicions generals i específiques que planteja, quins productes i fàrmacs pot arribar a incloure, així com paper de les Comunitats Autònomes en el seu desplegament.

Podeu llegir la notícia en aquest enllaç

Documents d'interès

- El COIB davant la prescripció infermera. Resum de les accions del Col·legi. 16 de setembre de 2015

- Posicionaments davant la prescripció infermera del Fòrum Infermer de la Mediterrània. Agost 2015