15 de març de 2018

Per novè any consecutiu, 19 col·legis i associacions professionals de Catalunya, entre els quals s’hi troba el COIB, s’uneixen per fomentar l'esport, la salut i el companyerisme a la Cursa Intercol·legial Sabadell Professional 2018, “La Intercol”. La novena edició tindrà lloc dissabte 14 d’abril a la zona de la Mar Bella de Barcelona.

La Cursa Intercol·legial Sabadell Professional 2018 escalfa motors

Es tracta d'una cursa anual oberta als col·legiats i membres de les entitats participants, així com als seus familiars i amics a partir d'11 anys. La 9a “Intercol” tindrà el punt d’arribada i sortida al moll de Mestral del Port Olímpic i recorrerà un circuit 10 km per als adults i de 5 km per a la categoria infantil.

A més de fomentar la pràctica de l’esport entre els professionals, la cursa té com a finalitat divulgar i reforçar els beneficis i la funció social dels col·legis i associacions professionals davant la societat, el món empresarial, les administracions i l’opinió pública.

El preu de la inscripció és de 10 € per als adults (amb xip de lloguer, 12 €), i gratuït per als nens i nenes (xip de lloguer, 2 €). Cada participant rebrà una bossa amb obsequis dels col·laboradors, la samarreta tècnica i l'avituallament. Al final de la cursa es donaran els premis als guanyadors de cada categoria —infantil, júnior, sènior i veterà— i se celebarà un sorteig obert a tots els participants.

Per apuntar-s'hi cal omplir el formulari d'inscripció i si ets infermera identificar-te com a col·legiada del COIB.

Més informació a http://laintercol.cat/ i a través de les xarxes socials a Facebook @LaIntercol, Twitter @LaIntercol o Instagram @LaInterco.