La Facultat de Ciències de la Salut Blanquerna – Universitat Ramon Llull posa a disposició un màster únic a l’estat espanyol i que vol dotar de les competències, habilitats i coneixements sobre l'hospitalització domiciliària a infermeres i metges especialitzats en l’atenció a persones en l’entorn de l’Hospitalització a Domicili. Un màster semi presencial, amb 60 crèdits ECTS, al que les col·legiades i col·legiats poden accedir a un preu avantatjós, amb un 10% de descompte sobre l’import total del mateix.

Arriba el Màster Interdisciplinari en Hospitalització a Domicili de Blanquerna amb un 10% de descompte per a les col·legiades

El Màster, que es durà a terme d’octubre del 2018 al juliol de 2019, té com a objectius conèixer les característiques, infraestructures, recursos i programes relacionats amb l'hospitalització a domicili; adquirir coneixements sobre  les patologies mèdiques i quirúrgiques (agudes, urgents i aguditzades) susceptibles de maneig complex així com dels recursos terapèutics  i tractaments complementaris en el marc de l’hospitalització a domicili; actualitzar els coneixements en les cures i les noves tendències terapèutiques relacionades amb l’abordatge de les lesions per pressió i altres ferides agudes i cròniques; adquirir coneixements per al maneig de les persones en cures pal·liatives complexes i per a la gestió del dolor i desenvolupar projectes integrals d’emprenedoria, recerca o desenvolupament de projectes relacionats amb l’hospitalització a domicili.
El programa formatiu integrat per 11 mòduls, inclou pràctiques en hospitalització domiciliària que es duran a terme en unitats d'hospitalització a domicili de referència a Catalunya i Espanya. Les pràctiques estan tutoritzades per un professional especialitzat i reconegut com a tutor de pràctiques. La durada d'aquestes pràctiques serà de 100 hores aproximadament, amb blocs de, com a mínim, una setmana.
Aquest màster es realitza conjuntament amb la Sociedad Española de Hospitalización a Domicilio (SEHAD)
Les pre-inscripció online es pot formalitzar a través de la pàgina web del Màster Interdisciplinari en Hospitalització a Domicili.