19 de setembre de 2018

Aquesta edició del congrés sobre salut, benestar i empresa per a les dones directives i empresàries analitzarà el benestar emocional de la dona a l’entorn laboral el proper 4 d'octubre. El COIB és entitat col·laboradora i les col·legiades que hi vulguin assistir gaudeixen d'un 10% de descompte en la inscripció. Marc Fortes, director d’Infermera virtual, oferirà una ponència sobre benestar emocional i digital a la taula sobre benestar emocional.

Les infermeres de Barcelona amb la salut de les dones directives al 5è Congrés Women 360⁰

Més de 300 directives i empresàries es donaran cita a l’Esade Creapolis de Sant Cugat del Vallès a la cinquena edició del Women 360° Congress. En aquesta trobada, on cada any s’analitzen i valoren tendències, actualitat i reptes sobre salut, benestar i empresa, en clau femenina i saludable, i es donen propostes que s'acosten a les necessitats reals de la dona, hi haurà múltiples sessions amb la participació de reconeguts professionals i experts en la matèria.

Entre els col·laboradors de la trobada, a més del COIB, s’hi compten altres col·legis professionals del sector de la salut com el de metges i el de farmacèutics i institucions com els ODS de les Nacions Unides, l’Institut Català de les Dones o la Fundació TicSalut, entre d’altres.

Les infermeres i els infermers de Barcelona interessats a assistir-hi es poden posar en contacte amb el COIB i rebran un codi per formalitzar el descompte.

Més informació sobre el Women 360 Congress.