Els professionals de les residències geriàtriques estan cridats a participar a les trobades, de les quals el COIB forma part de l’organització, que tindran lloc el 22 i 23 de març a l’Espai Pujades 350. Les infermeres i els infermers col·legiats gaudeixen d’un 25% de descompte en el preu de la inscripció. Es poden presentar pòsters enviant els resums fins al 25 de febrer.

Les Jornades Interdisciplinars Catalanes de Residències de Gent Gran arriben a la 13a edició

L’objectiu de les jornades, adreçades a tots els professionals del sector de les residències de gent gran i a aquells professionals que puguin estar interessats, és poder donar resposta a les seves necessitats de formació, tenint en compte les demandes fetes en anteriors edicions i les darreres novetats del sector.

«Esperem que siguin una oportunitat d’intercanvi d’experiències en l’atenció a les persones grans, contemplada des dels diferents vessants de l’abordatge interdisciplinari i amb un model d’atenció integratiu» afirma el Comitè Organitzador.

Entre els ponents confirmats al programa destaquen les infermeres Mercè Juan, presidenta de l’Associació per a l'Acompanyament al Final de la Vida Hospice.cat; Teresa Muñoz, voluntària de l’Associació Dret a Morir Dignament; Emma Costas, Directora PADES Mutuam; i Encarna Sáez, infermera d’Hospital de dia de Geriatria i Gestora de casos de Geriatria de l’Hospital de la Santa Creu i Sant Pau.

Les 13es Jornades Interdisciplinars Catalanes de Residències de Gent Gran estan organitzades per vuit dels Col·legis professionals implicats en l’atenció d’aquest sector de la població. A més del COIB també s’hi compten el Col·legi Oficial de Metges de Barcelona (COMB), Col·legi Oficial de Treball Social de Catalunya (TSCAT), l’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB), el Col·legi Oficial de Psicologia de Catalunya (COPC), el Col·legi de Terapeutes Ocupacionals de Catalunya (COTOC), el Col·legi d’Educadores i Educadors socials de Catalunya (CEESC) i el Col·legi de Logopedes de Catalunya (CLC).

Les inscripcions ja es poden realitzar al següent enllaç. Consulta més informació.

Imatge: Ariadna Creus i Àngel García | Banc Imatges Infermeres