Els professionals de les residències geriàtriques estan cridats a participar a les trobades, de les quals el COIB forma part de l’organització, que tindran lloc el 16 i 17 de març a l’Espai Pujades 350. Les infermeres i els infermers col·legiats gaudeixen d’un 25% de descompte en el preu de la inscripció, que es podrà fer a partir del 10 de gener. Es poden presentar pòsters enviant els resums fins al 16 de febrer.

Les Jornades Interdisciplinars Catalanes de Residències de Gent Gran arriben a la 12a edició

L’objectiu de les jornades, adreçades a tots els professionals del sector de les residències de gent gran i a aquells professionals que puguin estar interessats, és poder donar resposta a les seves necessitats de formació, tenint en compte les demandes fetes en anteriors edicions i les darreres novetats del sector.

«Esperem que siguin una oportunitat d’intercanvi d’experiències en l’atenció a les persones grans, contemplada des de les diferents vessants de l’abordatge interdisciplinari i amb un model d’atenció integratiu» afirma el Comitè Organitzador.

Entre els ponents confirmats al programa destaquen les infermeres Isabel Quintana— de l’Àrea Atenció Col·legial del COIB—, Mariona Rustullet –directora tècnica i d’operacions de SUMAR serveis públics d’acció social— i Cristina Soldevilla —també dietista, de la unitat de diabetis endocrinologia i nutrició de l’Hospital General de Granollers.

Les 12es Jornades Interdisciplinars Catalanes de Residències de Gent Gran estan organitzades per set dels Col·legis professionals implicats en l’atenció d’aquest sector de la població. A més del COIB també s’hi compten el Col·legi Oficial de Metges de Barcelona (COMB), el Col·legi Oficial de Treball Social de Catalunya (CODTS), l’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB), el Col·legi Oficial de Psicologia de Catalunya (COPC), el Col·legi de Terapeutes Ocupacionals de Catalunya (COTOC) i el Col·legi d’Educadores i Educadors socials de Catalunya (CEESC).

Les inscripcions es podran realitzar a partir del proper 10 de gener al següent enllaç. Consulta més informació.