28 de juny de 2017

Ja et pots inscriure a la jornada de cloenda del primer Congrés de les Professions de la Intercol·legial que se celebrarà el proper dimarts 4 de juliol. A l'acte, dirigit als professionals col·legiats, es presentaran les principals conclusions dels més de cent actes que s’han dut a terme als diferents col·legis professionals catalans, entre ells, el COIB. Les inscripcions es poden realitzar de forma gratuïta fins dilluns a la tarda.

La Intercol·legial tanca el Congrés de les Professions amb un acte de cloenda

El Congrés es clourà amb un acte exclusiu per als professionals col·legiats que se celebrarà el dimarts 4 de juliol a les 18 h al Museu Marítim de Barcelona (Av. de les Drassanes, s/n) i on es presentaran els darrers punts abordats al congrés juntament amb un espai de networking. L'acte acabarà amb una copa de cava i l'actuació del grup Els EscaraBats.

El Congrés de les Professions, un esdeveniment vertebrador de l’entorn dels col·legis, ha agrupat en un mes un centenar de sessions transversals, dinàmiques, de networking, actes i jornades sectorials a les seus de diversos col·legis de Catalunya amb temàtiques pròpies i sectorials. Entre elles, la jornada 'Apropa’t a les professions de la salut' de la Sectorial Salut de la Intercol·legial que va tenir lloc el 19 de maig al COIB.

La Intercol·legial tanca el Congrés de les Professions amb un acte de cloenda

No et perdis la Jornada de Cloenda del Congrés de les Professions. Ja pots inscriure’t al següent enllaç de forma gratuïta abans de dilluns a la tarda.