17 d’octubre de 2017

Florentino Pérez, actual vicepresident segon del Consejo General de Enfermería (CGE), ha estat proclamat nou president de l'ens després que els altres tres precandidats no han aconseguit reunir els avals suficients per a presentar-se al càrrec.

Florentino Pérez, nou president del Consejo General de Enfermería

Florentino Pérez, que també és president del Colegio de Enfermería de Córdoba i del Consejo Andaluz de Enfermería (CAE) ha reunit 28 avals de col·legis provincials, segons informa el CGE a la seva web.

A aquestes eleccions a la presidència es van presentar tres prospostes més que no han aconseguit els 15 avals col·legials que es requereixen segons els estatuts del CGE: La infermera Carmen Ferrer Arnedo, amb el suport de deu col·legis, la presidenta del Colegio de Enfermería de Soria, Isabel Galán, amb 5 avals i el president del Colegio de Badajoz, Carlos Tardío Cordón, amb un aval.