10 d’agost de 2015

El Fòrum Infermer de la Mediterrània, del qual en forma part el Col·legi Oficial d’Infermeres i Infermers de Barcelona junt als col·legis d’Alacant, Balears, Castelló, Murcia i València, ha sol·licitat la intervenció del Ministeri d’Educació, Cultura i Esport per tal d’evitar que las infermeres hagi de cursar una formació addicional per poder prescriure medicaments.

Mitjançant una carta al Ministeri, en representació de les 70.000 infermeres col·legiades als col·legis pertanyents al Fòrum, es demana un aclariment sobre el fet que les infermeres hagin d’obtenir una formació complementària al títol universitari per poder receptar, segons s’exposa en el projecte de reial decret sobre la indicació, ús i autorització de dispensació de medicaments i productes sanitaris.

Al mateix temps, el Fòrum ha recordat que, mentre es sol·licita formació addicional a les infermeres, podòlegs o dentistes poden prescriure medicaments amb idèntica formació.