9 de novembre de 2017

El Consell de Col·legis d’Infermeres i Infermers de Catalunya (CCIIC) i la Fundació Galatea presenten el proper 27 de novembre l’estudi “Salut, estils de vida i condicions de treball de les infermeres i infermers de Catalunya”.Es tracta d’un estudi transversal que proporciona informació clau per entendre quines són les condicions de salut i treball de les infermeres catalanes en un context de crisi econòmica que afecta directament als indicadors de salut del col·lectiu.

Acte central de presentació de l’estudi sobre la salut i les condicions de treball de les infermeres catalanes

L’estudi aporta dades sobre els hàbits de vida de les infermeres i infermers i quin és l’ús que en fan dels serveis sanitaris.
    Disposar d’aquest estudi permet a la professió infermera constatar quina és la situació actual de l’estat de salut i de treball del col·lectiu de professionals de salut més nombrós del sistema de salut. El treball permet una reflexió sobre quins són els àmbits de millora que es poden implementar de forma particular i també des de les empreses de salut.

L'acte de presentació central es durà a terme el 27 de novembre, a les 16.30h, a l'Espai Pujades 350 i comptarà amb les intervencions de la Degana del CCIIC, Nuria Cuxart; de la responsable del grup investigador de la Fundació Galatea, Lucía Baranda, que presentarà l'estudi i de la infermera i gerent de l'Hospital Comarcal d'Inca, Soledad Gallardo, que parlarà sobre els resultats i els àmbits de millora de la situació. En el debat de propostes de millora també hi partiparan diferents representants d’organitzacions sanitàries, sindicals, acadèmiques i de reconegut prestigi així com el públic assistent.

Per assistir a l'acte us podeu inscriure online.

Després d’aquest acte central, l’estudi serà presentat a les quatre demarcacions catalanes en temps i lloc pendent de confirmació.