8 de juliol de 2010

El Col·legi Oficial d’Infermeria de Barcelona mostra el seu rebuig a la sentència del Tribunal Constitucional perquè no  respecta la voluntat del poble de Catalunya, que, en el seu moment, ja va expressar el seu acord amb l’Estatut a través del Parlament de Catalunya, del Congrés de diputats i d’un referèndum posterior.

La Junta de Govern del COIB mostra la seva preocupació pel fet que es puguin modificar aspectes clau de l’Estatut sobre el finançament del sistema de salut, cosa que podria perjudicar al ciutadà i també a les infermeres i infermers del nostre país.

Aquesta corporació professional fa una crida a participar en totes aquelles iniciatives que propugnen un major capacitat d’autogovern de Catalunya i especialment a la manifestació convocada el proper 10 de juliol per Òmnium Cultural amb el lema Som una nació. Nosaltres decidim, al qual ja s’ha adherit públicament.

El COIB ha subscrit un manifest conjunt amb la resta de col·legis professionals sobre la sentència de l'Estatut. Feu clic aquí per accedir-hi.