31 de març de 2006

El Col·legi Oficial d’Infermeria de Barcelona vol mostrar la seva satisfacció per la suspensió de la vaga indefinida que mantenien les infermeres de l’Hospital de Sant Pau de Barcelona, reconeixent l’esforç de les parts implicades per arribar a un final satisfactori. L’acord assolit permetrà que l’activitat del centre torni a la normalitat en benefici dels usuaris afectats per la demora de la solució del conflicte.

El Col·legi, com a representant dels interessos professionals de totes les infermeres col·legiades, reitera que aquesta situació s’afegeix a d’altres, ja denunciades per aquesta corporació, que evidencien la deficiència de les condicions de l’exercici de la professió infermera i que afecten tant els professionals com a la garantia de poder mantenir la qualitat de les cures infermeres que s’ofereixen als usuaris.

Esperem que les organitzacions es conscienciïn que cal millorar molt la situació de les infermeres catalanes si volem garantir un model de salut de qualitat.