divendres 05 de febrer 2021

13.30h

El 5 de febrer de 2021, a les 13.30 h, el Departament de Salut i el Consell de Col·legis celebren el webinar “Desplegament de la Prescripció infermera. Targeta Digital per a la Recepta Electrònica”. L’acte tindrà una durada aproximada d’una hora, i tractarà sobre antecedents i marc normatiu del projecte, el tràmit per obtenir l’acreditació, el circuit de sol·licitud de signatura electrònica, l’obtenció de la targeta digital i el model de recepta electrònica.

La inscripció al webinar s’ha de dur a terme a través d’aquest formulari.

El programa és el següent:

1. Benvinguda
    Montserrat Gea, directora general de Professionals de la Salut (DGPROFS)
    Estrella Martínez, degana del Consell Assessor del Consell de Col·legis d’Infermeres i Infermers de Catalunya (CCIIC)

2. Antecedents, conceptes i marc normatiu
    Glòria Jodar, consellera al CCIIC per Barcelona

3. Tràmit d’acreditació a la plataforma canalempresa.cat com a pas previ a l’obtenció de la targeta digital col·legial
    Ainhoa Molins, responsable d’FSE en Infermeria i Avaluació de Competències dels Professionals Sanitaris, de la Sub-direcció General d’Ordenació i Desenvolupament Professional (DGPROFS)

4. Circuit de sol·licitud de signatura electrònica i obtenció de la targeta digital. Cooperació entre col·legis professionals i proveïdors del SISCAT
    Enric Mateo, conseller al CCIIC per Barcelona

5. Model de recepta electrònica