2 de juliol de 2018

La consellera de Salut, Alba Vergés, va anunciar divendres la convocatòria al setembre d’una cimera per abordar les necessitats i els reptes dels professionals del sector per donar resposta a les necessitats de salut de la població catalana. Hi participaran col·legis professionals, societats científiques, sindicats i entitats.

Salut anuncia una cimera de professionals al setembre per acordar solucions

Segons va anunciar Vergés en la seva compareixença davant la comissió de Salut del Parlament, els tres eixos principals d’aquesta cimera seran elaborar un diagnòstic compartit, definir accions a curt termini i planificar una estratègia a llarg termini per respondre, d’aquesta manera, què necessita la ciutadania de Catalunya.

La consellera va apostar per definir entre tots un «nou paradigma» que posi el focus en l’orientació comunitària, que inclogui la perspectiva de gènere i atengui els col·lectius «més vulnerables» per posar fi a les desigualtats.

A la trobada, que està prevista per al mes de setembre, hi haurà convidats els col·legis professionals, les societats científiques, les organitzacions que ofereixen l’assistència, les entitats ciutadanes i els sindicats.