Últimes notícies

Professió
Informació sobre el contingut del decret català de l'anomenada "prescripció infermera" a l'inici de la seva tramitació

El Consell de Col·legis d'Infermeres i Infermeres de Catalunya ha publicat un ampli text informatiu sobre l'enfocament del contingut del decret català anunciat divendres pel Departament de Salut i que, pel seu alt interès, reproduIm íntegrament.

Professió
El Consell de Col·legis d’Infermeres i Infermers de Catalunya celebra l'inici de la tramitació de la publicació del decret català de prescripció infermera

El Conseller de Salut, Toni Comin, ha anunciat aquest matí en roda de premsa l’inici de la tramitació del projecte de decret d’indicació, ús i autorització de la dispensació de medicaments i productes sanitaris per part de les infermeres i infermers. El decret català millora la inseguretat jurídica que fins ara vivien les infermeres i els infermers i atorga plena garantia de seguretat per a ciutadanes i ciutadans. La norma podria trigar entre 5 i 6 mesos en estar aprovada, segons ha anunciat el conseller.

Notícies del Col·legi
Desconvocada la Jornada de Mobilització de les Infermeres catalanes

La Comissió de crisi de la prescripció infermera desconvoca la jornada de mobilització de les infermeres i infermers catalans, que estava convocada per demà dijous 29, arran de l’anunci fet aquesta mateixa tarda pel Departament de Salut en el que anuncia una roda de premsa, divendres 30, per presentar el projecte de decret d’indicació, ús i autorització de la dispensació de medicaments i productes sanitaris per part de les infermeres i infermers.