Últimes notícies

Notícies del Col·legi

Després que el Departament de Salut hagi posat a informació pública el Projecte de decret que regula el procediment perquè les infermeres que compleixin els requisits que estableix la normativa estatal es puguin acreditar per prescriure, la Comissió s'ha reunit per analitzar-ne el contingut.

Posicionaments i reflexions

El Consell de Col·legis d'Infermeres i Infermers de Catalunya ha fet públic el seu posicionament envers el Reial Decret 1302/2018, de 22 d'octubre, pel qual es modifica el Reial Decret 954/2015, de 23 d'octubre, pel qual es regula la indicació, ús i autorització de dispensació de medicaments i productes sanitaris d'ús humà per part dels infermers.

Professió

Després de quasi tres anys d’espera, avui entra en vigor les modificacions al Reial Decret de Prescripció Infermera i que arriben per posar fi a la situació insostenible en què es va deixar a les infermeres i infermers de tot l’Estat. Entrem al detall del text per conèixer quines són aquestes modificacions.