L'Àrea de Comunicació i Relacions Institucionals té la funció de generar una imatge pública positiva de la institució, a través de l'elaboració i difusió de missatges i de la gestió de les relacions amb els públics clau. Entre les funcions de l'Àrea destaquen la planificació estratègica de la comunicació; l'elaboració de continguts informatius i publicitaris; la gestió de les xarxes socials, del web de la corporació i de la resta de canals de comunicació corporatius; la relació amb les col·legiades, els mitjans de comunicació, els centres de salut i la ciutadania, entre d'altres; la gestió de l'Espai Pujades, l'assessorament a la presidència i a altres membres de la Junta en matèria de comunicació, i el suport a esdeveniments del col·legi.
Llicenciat en Ciències de la Informació (Periodisme) i màster en Publicitat i Relacions Públiques, per la Universitat Autònoma de Barcelona. Té formació de postgrau en Comunicació Científica i en Periodisme Digital. Fa més de vint anys que es dedica a la gestió de la comunicació en el sector sanitari i de la recerca biomèdica. Ha estat responsable de Comunicació de l’Hospital Universitari Germans Trias i Pujol (2000-2009), director de Comunicació de l’Institut d’Investigació Biomèdica de Bellvitge (2009-2013), periodista corporatiu a l’Oficina de Premsa de l’Institut Català de la Salut (2013-2019) i responsable de Comunicació de l’Hospital de Viladecans (2019-2020). El mes de juny de 2020 es va incorporar al Col·legi Oficial d’Infermeres i Infermers de Barcelona com a responsable de l’Àrea de Comunicació i Màrqueting.
Compagina l’activitat professional amb la docència en l’àmbit de la comunicació corporativa a la Universitat Autònoma de Barcelona, a la Universidad de Las Américas (Equador) i a la Universidad Internacional de Ecuador.
És autor dels llibres La comunicación corporativa [ebook] (2016), La comunicació corporativa (2012) i Comunicació i Estratègia: L’empresa vista a través de les ulleres de la comunicació (2011), publicats per l’Editorial UOC (Barcelona). Ha col·laborat en diversos mitjans de comunicació.