FacebookTwitterLinkedInGoogleEnviar...PinterestWhatsapp

Àrea de Coneixement i Desenvolupament Professional

Des del COIB contribuïm al desenvolupament professional i al coneixement infermer potenciant la recerca, la formació continuada, la innovació i en la implantació dels processos d’autoregulació. El propòsit d’aquesta àrea és treballar per la coherència dels continguts de la professió, la reflexió de les diferents àrees de coneixement i assessorar els diferents òrgans del COIB, en les iniciatives que duen a terme.
 

Exercici professional

Vetlla per la millora de l'exercici i la pràctica professional, posant en valor i legitimant les competències infermeres, des d'una perspectiva científica, tècnica i humana.
 

Formació

Acompanyem el desenvolupament professional oferint formació continuada i assessorament especialitzat, amb col·laboració d’universitats i centres formatius per donar resposta a les noves necessitats de la professió i la societat.

 

Centre de Recursos d’Informació Infermera (CRII)

El Centre de Recursos d’Informació Infermera (CRII) ofereix accés a publicacions i materials sobre infermeria, suport personalitzat per a la cerca bibliogràfica mitjançant consulta online o a la Biblioteca del Col·legi.
Contacta amb el CRII: biblioteca@coib.cat

 

Expertes 65

Mentoratge a joves, elaboració de documents de pràctica infermera i col·laboració amb universitats.
Contacta amb Expertes 65: expertes65@coib.cat

 

Grup 65

El Grup 65 del COIB promou la salut, l’autocura i l’autonomia mitjançant activitats i cursos adreçats a col·legiats de 55 a 65 anys, així com a jubilats, familiars i amics. Amb més de mil membres, és un espai obert, actiu i en creixement.
Contacta amb el Grup 65: grup65@coib.cat 

Recerca 

Fomentem la transferència de coneixement i la recerca per aplicar evidència i millorar la pràctica infermera en tots els àmbits.
Contacta amb l'àrea de recerca: recerca@coib.cat

Projectes

Impulsar projectes per la millora de qualitat de les cures, projecció social de la infermera, en tots els àmbits d'actuació: assistencials, socials i polítics.
 

Cooperació

Ofereix suport a projectes de cooperació i voluntariat liderats per infermeres, com Cap Infermera Sola, acompanyament personalitzat i accions en emergències socials (ex. vacunació).
Contacta amb l'àrea de cooperació: cooperacio@coib.cat 
 

Orientació professional

Programa personalitzat d'acompanyament i d'assessorament que, tenint en compte les circumstàncies personals i professionals de cada infermera, li permeten conèixer les seves capacitats, interessos i perfil ocupacional.
 

Àrea d’atenció col·legial

L’equip d’atenció del Col·legial t’ofereix suport en temes professionals, assessorament personalitzat per tal de reorientar la carrera, la gestió dels tipus de quotes i ajudes, i accés a assessories gratuïtes. També actua com a registre dels títols d’infermera i d’infermera especialista. 
Contacta amb l'àrea d'atenció col·legial: info@coib.cat

 

Àrea d'Administració, gestió i serveis

La gestió del COIB es basa en els principis de transparència, control de la despesa i sostenibilitat en el temps. L’objectiu és aconseguir la millora contínua tant de la gestió econòmic financera del COIB com de l’equip humà que l’integra, així com liderar la Política de Qualitat, i garantir l’aplicació de la normativa en Protecció de dades. També es vetlla pel patrimoni de la corporació i es dona garantia jurídica als serveis prestats així com tot el relacionat amb els sistemes d’informació.
 

Àrea de Comptabilitat

L’Àrea té com a objectius garantir la sostenibilitat econòmica mitjançant una gestió eficient, promoure la transparència i el control intern, millorar la comunicació amb els col·legiats i captar recursos addicionals per mitjà de convenis, formació i projectes estratègics.

 

Gestió de Persones

El departament de gestió de persones té com a missió atraure, desenvolupar i fidelitzar el talent, promovent un entorn inclusiu i alineat amb els valors i objectius de l’empresa. El nostre objectiu estratègic és contribuir a la sostenibilitat i competitivitat de l’organització.

 

Serveis Generals

La gestió patrimonial del COIB comprèn totes les tasques i accions dutes a terme per tal de garantir que el patrimoni immobiliari de la corporació es preserva i manté en bon estat, s’actualitza d’acord amb les necessitats de l’entitat, i es tracta com un bé d’inversió i estalvi que s’ha de transmetre com un valor segur a les futures generacions de col·legiades.

 

Sistemes

L’àrea de Sistemes d’informació corporatius planifica, executa i supervisa els equips, aplicacions i sistemes que donen suport als serveis i processos empresarials, com recursos humans o finances, garantint-ne l’eficiència i una visió global de l’organització.
 

Programa Retorn

El Programa Retorn és un servei assistencial i d'ajuda del Col·legi Oficial d’Infermeres i Infermers de Barcelona dirigit a col·legiades i col·legiats amb problemes de salut mental i/o d'addicció.
Contacta amb el Programa Retorn: retorn@coib.cat 

Comunicació i Relacions Institucionals

L'Àrea de Comunicació i Relacions Institucionals promou una imatge pública positiva de la institució mitjançant la gestió de missatges i relacions amb públics clau. Coordina la comunicació estratègica, els canals corporatius, les xarxes socials, les relacions amb col·legiades, mitjans i ciutadania, així com el suport a esdeveniments i l’assessorament en comunicació.
Contacta amb l'àrea de comunicació: comunicacio@coib.cat

Organigrama