dimecres 01 de juny 2022

de 17 a 18.30 h

COIB. C/Pujades, 350

La Vocalia d'Infermeria del Treball organitza aquesta sessió en què explicarem com realitzar correctament una audiometria i diferenciarem els diferents tipus d’hipoacúsies percepció, transmissió, mixta.

Una de les funcions principals de la infermera del treball és realitzar audiometries dins del context laboral als treballadors exposats al risc del soroll.

Segons el Reial decret 286/2006 sobre la protecció de la salut i la seguretat dels treballadors contra els riscos relacionats amb l'exposició al soroll.

Al capítol 11 que és de Vigilància de la Salut ens diuen que els treballadors que superin els valors d'exposició, s'hauran de fer una audiometria de manera obligatòria i la seva finalitat serà el diagnòstic precoç de qualsevol pèrdua de l'audició deguda al soroll.

Programa:

• Marc Legal
  • Hipoacúsies com a malaltia professional
  • Interpretació d'una audiometria

La sessió anirà a càrrec de:

Esther Baselga Torres. Diplomada en Infermeria per la Universitat Autònoma de Barcelona. Diploma d'infermeria d'empresa per la Universitat de Barcelona (2002-2006). DUE d'empresa, ASEPEYO 2006-actualitat: DUE d'empresa, ASPY prevenció. Ha impartit Cursos d'audiometries per personal d'infermeria d'ASPY.
Descripció de la feina actual: [ASPY PREVENCION,S.L]. Realització dels reconeixements Mèdics dels Directius. Planificació de les activitats de l'equip, formació de pla de treball: Planificacions, cartes d'empresa i estudis epidemiològics. Seguiment de les activitats. Activitats pròpies de la vigilància de la salut.