dijous 18 de novembre 2021

Aules COIB. C/Pujades, 350, 3a planta
Import per a col·legiades
10 €
Import per a no col·legiades
20 €

El Grup de treball d’Infermeria Quirúrgica que depèn de la vocalia de Medicoquirúrgica del COIB organitza aquesta microcàpsula en què adquirireu els coneixements i habilitats necessàries per tenir cura del pacient durant el procés d'intervenció quirúrgica endovascular.

En finalitzar la sessió el participant serà capaç de:

• Garantir la seguretat del pacient durant el procediment
  • Realitzar el correcte maneig de material pel desenvolupament dels procediments.
  • Identificar i resoldre els problemes que a la pràctica clínica puguin sorgir.

Es donarà a conèixer als assistents el coneixement del desenvolupament de la tècnica i els abordatges a distància de les lesions vasculars amb metodologia intraluminal amb suport  d'imatges, escopia, etc. Consolidar coneixements a aquelles infermeres que ja desenvolupin la seva jornada laboral en el camp de la cirurgia endovascular o radiologia intervencionista.

1. Objectius de l'endovascular
  2. Preparació espai quirúrgic
  3. Preparació de la persona malalta
  4. Tècnica Anestèsica i cures al final de la intervenció