dijous 21 de febrer 2019

de 18 a 20 h

aules del COIB

En aquesta nova píndola organitzada per la Vocalia d'Infermeria del Treball parlarem sobre l’assetjament sexual a l’empresa.

La Comissió d’Igualtat i del Temps de Treball del Consell de Relacions Laborals va posar en marxa al 2014 un grup tècnic format per experts en matèria d’assetjament sexual i per raó de sexe en l’àmbit laboral, amb l’objectiu d’elaborar, de forma participativa, un protocol per a la prevenció i abordatge de l’assetjament sexual i per raó de sexe a l’empresa.

La sessió anirà a càrrec d’Eva Gajardo, representant sindical d’UGT i integrant del grup de treball encarregat de l’elaboració de la guia, que vindrà a explicar-nos com aquesta guia ha de servir com a instrument per ajudar a prevenir, detectar i resoldre situacions d’assetjament sexual i per raó de sexe a les organitzacions, fent possible una societat més justa i igualitària, amb uns ambients de feina exempts de violència masclista.