Inscripció tancada
    El període d'inscripcions està tancat.
    del  dijous 18 de novembre 2021  fins el  dijous 12 de maig 2022

Dimecres, de 9.30 h a 19 h

il·limitades

Unió Catalana d'Hospitals
    València, 333, planta baixa
    08009 Barcelona (Barcelona)
    T. 93 209 36 99

Descripció

El Postgrau en Lideratge, Habilitats Directives i Desenvolupament Directiu en Organitzacions de Salut s'orienta a acompanyar el desenvolupament de comandaments i directius, facilitant coneixements, tècniques, metodologies, eines, que promoguin l'impuls del seu lideratge, de la gestió de la seva activitat i la direcció d'equips de treball de manera més eficient.

El programa inclou casos pràctics, simulacions i dinàmiques de grup per tal d'aprofundir en les habilitats directives, i dinar-networking amb interacció amb el professorat i la resta de companys. Alhora també introdueix eines d'autoconeixement Discovery Insights.

Comentaris

Aquesta formació pot ser bonificable per l’empresa mitjançant la Fundación Estatal para la Formación en el Empleo, en funció del crèdit que tingui disponible. Alternativament, en el cas que la formació es realitzi en horari laboral, l’empresa pot bonificar-se els costos salarials de les hores que el treballador inverteixi en la seva formació com a PIF – Permís Individual de Formació.