El Grup 65 i la Biblioteca del COIB organitzen una exposició col·lectiva de fotografia al voltant de la gent gran

El Grup 65 en col·laboració amb el Servei de Biblioteca i Documentació Infermera (SBDI) del Col·legi organitzen l’exposició fotogràfica «Gent gran: tres entorns, tres mirades» dels artistes Néstor Rives, Oriol Miñarro i Martí Casanellas. Es podrà veure a la primera planta del COIB del 14 d’octubre al 15 de novembre del 2019.

La Biblioteca del COIB acull una exposició fotogràfica del viatge del Grup 65

El Grup 65 i el Servei de Biblioteca i Documentació Infermera (SBDI) del Col·legi ofereixen una exposició de fotografies del viatge a la Toscana, a Itàlia, realitzat pels integrants del grup entre els dies 30 de maig i 4 de juny del 2019. L’exposició es podrà veure a la primera planta del COIB del 2 de setembre al 10 d’octubre.

4 de setembre de 2018

Sor Lucía Caram presentarà la cloenda de la 9a Setmana Gran

La Setmana Gran torna al COIB del 22 al 26 d’octubre dedicada a promoure la salut, aprendre a cuidar-se, a tenir més autonomia i a practicar un envelliment actiu de les persones grans i els seus cuidadors amb diversitat de tallers gratuïts. La cloenda d’enguany anirà a càrrec de la religiosa contemplativa i activista social Sor Lucía Caram.

18 de juny de 2018

El grup 65 presenta nou programa d’activitats per al curs 2018-19

Un any més, el Grup 65 del COIB ha tancat el seu curs d’activitats amb una molt bona participació de més de 400 persones a les diferents activitats, tallers, sortides i excursions. En l’acte de cloenda es van donar a conèixer les novetats del programa d'activitats del curs 2018-2019 dissenyades a partir de les demandes dels participants tot mantenint les activitats relacionades amb la cura de la salut i l’exercici físic, els idiomes, les noves tecnologies, les activitats artístiques, les sortides i els tallers.

26 d’abril de 2018

El Grup 65 et convida a una tarda de teatre

El Grup 65 t’ofereix el proper 1 de juny, a les 18h, l’obra de teatre “Contracte brutal” de l'Associació de teatre Tabula XVI de Viladecans. La representació tindrà lloc a l’auditori de l’Espai Pujades 350 i us hi podeu apuntar fins el 28 de maig.

22 de novembre de 2017

Persones grans i cuidadors es bolquen amb la 8a Setmana Gran

La 8a Setmana Gran ha tingut lloc entre el 13 i el 17 de novembre i ha comptat amb més de 500 assistències al conjunt de tallers i xerrades que el COIB, a través del Grup65, dedica a millorar els coneixements d'autocura i de lleure que ajuden a la gent gran a sentir-se millor i viure en salut.

18 d’octubre de 2017

Les activitats per un envelliment actiu protagonitzen a la 8a Setmana Gran

Del 13 al 17 de novembre torna una nova edició de la Setmana Gran al COIB. Durant una setmana s’oferiran tallers, conferències i cursos gratuïts a les persones grans per promoure la seva salut, per aprendre a cuidar-se, a tenir més autonomia i per practicar un envelliment actiu. La cloenda d’enguany anirà a càrrec de l’entitat Amics de la Gent Gran.

7 de juny de 2017

El Grup 65 tanca el curs 2016-2017 carregat d’activitats i experiències compartides

El dijous 15 de juny a les 17 h, el Grup 65 del Col·legi celebra el tancament del curs actual i presenta el nou programa d'activitats del curs 2017-2018.  Enguany, s'ha comptat amb 340 assistents a les diferents activitats, tallers, sortides i excursions entre les infermeres i infermers col·legiats a partir dels 55 anys i familiars i amics grans que volen gaudir del seu temps lliure.

31 d’octubre de 2016

Carles Capdevila: “Les infermeres heu de reivindicar-vos, teniu la millor feina del món”

Enguany, la Setmana Gran ha tancat la seva setena edició amb un convidat molt especial per les infermeres de Barcelona. Carles Capdevila, reconegut periodista i escriptor, ha estat, aquest últim any, una de les persones públiques que més ha contribuït a donar visibilitat a la feina de les infermeres i infermers a través de la seva columna d’opinió al Diari Ara.

31 d’octubre de 2016

Èxit de participació a la 7a Setmana Gran

Més de 300 persones han passat per la setena edició de la Setmana Gran, la setmana que el COIB dedica a través del Grup65 a impulsar activitats que promoguin l'autonomia i l'autocura de les persones grans a l'hora que es promou l'envelliment actiu.