Inscripció tancada
El període d'inscripcions està tancat.
del  dilluns 07 de març 2022  fins el  divendres 22 d’abril 2022

online

108,50 € preu final col·legiades / col·legiats

Descripció

Curs impartit per eDocens. Centrat en el reconeixement precoç i atenció inicial dels pacients amb ictus agut.

Objectius
  • Reconèixer la clínica d'un ictus agut, a més de diferenciar els símptomes en funció de l'àrea cerebral afectada.
  • Adquirir coneixements sobre les opcions terapèutiques en la fase aguda (monitorització en unitats d'ictus i teràpies de repercussió per via endovenosa i endovascular) i en l'organització de sistemes coordinats per a l'atenció precoç dels pacients amb ictus (sistemes de codi ictus).
  • Es treballarà l'escala RACE (RAPID ARTERIAL Occlusion EVALUATION), reconeguda i validada com a escala prehospitalària per detectar pacients amb ictus greu i alta sospita d'oclusió arterial.
  • Adquirir altres competències transversals, relacionades amb l'ús de les TIC.
Codi curs
03ED/2022
Docents
Comentaris

Pendent acreditació pel Consell Català de Formació Continuada de les Professions Sanitàries.

Per tal que se t'apliqui el 30% de descompte per ser infermera col·legiada, has d'introduïr el codi COIB, a la pregunta:

• Tens un cupó? fes clic per introduir el codi