26 d’abril de 2018

El Grup 65 t’ofereix el proper 1 de juny, a les 18h, l’obra de teatre “Contracte brutal” de l'Associació de teatre Tabula XVI de Viladecans. La representació tindrà lloc a l’auditori de l’Espai Pujades 350 i us hi podeu apuntar fins el 28 de maig.

El Grup 65 et convida a una tarda de teatre

Aquesta obra narra la història de quatre personatges en un espai laboral, amb diferents formes de viure la feina i la vida. Una executiva que torna a l'empresa després d'una baixa maternal. Aquella professional agressiva passa a ser víctima d'un procés de degradació que anul·la les seves aptituds i la seva persona. Pateix moobing perquè l'empresa no la necessita. La seva antiga secretària intenta ajudar-la quan veu que trontolla i vol abandonar. La becària pren nota de tot el que veu i sent, una espectadora en formació que va perdent la seva ingenuïtat. Per altra banda la netejadora mostra una visió de la vida arrelada als sentiments i a les passions tot aportant una conflictivitat emocional que contrasta amb l'ambient de desconfiança dels despatxos.

“Contracte brutal” està interpretada per Antonia Altamirano, Rosa Rivas, Herminia Ruisánchez i Nela Domínguez.

Ja et pots apuntar a aquesta activitat trucant al 900 705 705 o enviant un correu electrònic a grup65@coib.cat

El preu de l'entrada és de 5 euros

El Grup 65 et convida a una tarda de teatre