dilluns 20 de maig 2019

AUDITORI COIB.

10 anys construint un futur més saludable

Presentació

El 20 de maig de 2009 Infermera virtual, el portal de promoció i educació per la salut del Col·legi Oficial d’Infermeres i Infermers de Barcelona, va començar a oferir els seus continguts en salut a través d’internet.

Durant 10 anys Infermera virtual ha crescut en continguts. S’ha convertit en un dels principals repositoris de continguts i consells sobre salut en l’Estat Espanyol. També ha evolucionat al ritme de les tecnologies de la informació i la comunicació i promou la salut i la figura de les infermeres com agents essencials  en el manteniment i millora de la salut de persones, famílies i comunitats.

Per tot això volem celebrar que fem 10 anys!

Aquesta jornada donarà inici oficial als actes del 10è aniversari i explicarem què hem fet i què farem. Tot plegat ben farcit de sorpreses i salut, molta salut.

Pre-programa

16:30h Obertura de portes o inici d’acreditacions

17h. Benvinguda institucional

• Albert Tort, president del Col·legi Oficial d'Infermeres i Infermers de Barcelona (COIB)

17:30 h Conferència: “Què és la Infermera virtual”

Contextualització del projecte, història i persones que l’han empès fins on és ara.
A càrrec de:

• Marc Fortes, direcció del projecte
  • Gisel Fontanet, direcció del projecte fins al 2015

18 h. “L’experiència de l’autor”

• Experiència relatada per una autora d’Infermera virtual

18:15 h. Conferència central: “Infermeres i Promoció de la Salut: reptes i oportunitats”

A càrrec de Dolors Juvinyà, Directora de la Càtedra de promoció de la salut UdG

19 h. “Quin sentit té la Infermera virtual”

• Núria Cuxart, directora de programes del COIB

19.30 h Cloenda “els meus millors desitjos”

• Albert Tort, president del COIB

A continuació tens els enllaços amb els dies i sessions en les que farem l'Scape box per celebrar el 10è aniversari. Clica a cada enllaç per poder inscriure't!