divendres 29 de novembre 2019
fins el  dijous 28 de novembre 2019

INSCRIPCIÓ COL·LEGIADESdel 05/09 al 28/11

de 8.30 a 14h

Auditori COIB (C/Pujades 350, 3a planta. 08019 Barcelona)

Jornada d'infermeres de geriatria

Introducció
En aquesta trobada d’infermeres i infermers de geriatria tindrem un espai on aprendre i compartir els nostres coneixements, tan importants actualment a la nostra societat donat l’envelliment poblacional i la prevalença de les malalties cròniques.

Conèixer, analitzar i reflexionar sobre els canvis en l’àmbit de la geriatria.

8:30h  Lliurament de la documentació

9h  Inauguració de la Jornada

• Albert Tort, president del COIB
  • Núria Cuxart, directora de Programes del COIB
  • Maria Sardà, directora general d'Ordenació i Regulació Sanitària del Departament de Salut
  • Ester López, vocal d’Infermeria Geriàtrica del COIB

9:30h Primera taula rodona: Ferides cròniques: aspectes pràctics
(15’ Per ponent)

L’objectiu d’aquesta taula és parlar sobre que no hem de fer en les ferides cròniques, com combinar els productes que hi ha al mercat perquè siguin eficients i eficaços, com tractar ferides complexes com les úlceres de Martorell adherència al tractament de les cures.

10:45h Cafè i visualització de pòsters
(Sala d’exposicions)

11h Defensa de pòsters
(2’ per pòster)

11:30h Segona taula rodona: Fragilitat i medicació. Casos clínics
(15’ Per ponent)

L’objectiu d’aquesta taula és parlar sobre el concepte de fragilitat en les persones d’edat avançada. També parlarem dels problemes de la polimedicació i de tot el que això comporta sobre la salut de les persones a través de l’exposició de casos clínics.

12:30h Conferència de cloenda

A càrrec de Marta Sierra Sagaste. Infermera, Executive Coach PCC. Certificada per ICF. Empoderament de les infermeres/rs en la seva feina.

L’objectiu de la conferència és impulsar als assistents a connectar amb els seus propis recursos per empoderar-se com a professionals, convidar a la reflexió i integració de pensaments que els portin a un lloc de major satisfacció en el seu lloc de treball i en la seva vida en general. En definitiva ensenyar com extreure la millor versió de cadascú i connectar amb la seva vocació, valors i manera de viure la seva professió d’una manera més feliç

13:30h Entrega de premis

Normativa de presentació de pòsters

L’objectiu de l’espai de presentació de pòster és difondre, evidenciar i potenciar la investigació científica en l’àmbit de la infermera de geriatria.

Informació general:

• Premi al millor pòster: de tots els pòsters presentats s’escolliran 2, els quals s’hauran de defensar i optaran a premi en dues categories: originalitat i rigor científic.
  • Temàtica: qualsevol temàtica relacionada amb la geriatria en la que participin infermeres.
  • Presentació dels pòsters: data màxima el dia 31 d’octubre de 2019.
  • Per a la presentació d'una comunicació pòster es requereix que, com a mínim, la primera autora/autor o una de les/els autores/autors estigui inscrita en la jornada. Màxim 6 autors.
  • Els pòsters s’han de presentar en format PPT i en les mides que s’especifiquen més avall.
  • S'han d'enviar únicament al correu electrònic de la vocal de geriatria elopez@coib.cat
  • L'exposició de pòsters es realitzarà a través de projeccions electròniques. No s’acceptaran pòsters impresos.

En el correu electrònic on s’adjunta el pòster HI HA DE CONSTAR:

• Títol.
  • Nom autores/s: cognom i nom complert.
  • Categoria professional: de cada autora/r del pòster.
  • Centre de treball: de cada autora/r del pòster. Unitat, Departament o nom de la Institució, ciutat i província.
  • Adjunt pòster.

Format del pòster:

• Mides: 70cm (amplada) per 90cm (alçada) o Presentació en pantalla 16:9
  • S’ha d’enviar en format PPT o PDF
  • Recomanem que la lletra sigui tipus Arial o similar i que la mida mínima sigui de 13pt.

SI NO COMPLEIX LA NORMATIVA EL PÒSTER NO SERÀ ACCEPTAT

Formulari d'inscripció
Carregant formulari d'inscripció...
T'hem enviat la següent informació a la teva adreça de correu electrònic: