dijous 23 de maig 2019

AUDITORI COIB. C/Pujades, 350, 3ª planta

8è Espai Trobada. Re-il·lusionar-se per la feina: jo puc i ho vull fer

Presentació

Els professionals de la salut en general vivim situacions complexes i d’enorme transcendència. En el desenvolupament de la nostra activitat professional hi ha moments de dubtes sobre la nostra pròpia identitat professional, d’incoherències entre el què fem i el què hauríem de fer i de reflexions en relació a la vàlua de la nostra aportació. Tot això, pot conduir-nos a vegades a viure en el desànim i la confusió d’entre el què som, el què fem i el què ens agradaria ser.

Des de la Vocalia de Salut Mental del COIB us plantegem un espai de trobada on poder aprendre a viure positivament aquestes situacions, amb un optimisme intel·ligent que ens permeti ser la millor versió de nosaltres mateixos, tornant a recuperar la il·lusió que teníem quan vam començar a exercir la nostra professió.

Objectiu

Desenvolupar l'optimisme intel·ligent, la il·lusió, la vitalitat i la passió per la vida laboral i personal.

15 h. Entrega de documentació
15.15 h. Reil·lusionar-se per la feina: Jo puc i ho vull fer
A càrrec de Marta Sierra Sagaste. Infermera. Executive Coach PCC certificada per ICF. Formadora de Recursos Humans i Desenvolupament Personal.

Presenta María Teresa Sanz Osorio. Membre de la Vocalia de Salut Mental del COIB.

De 17.15 a 17.45 es farà una pausa-cafè

Contingut

Aquest espai de trobada pretén donar eines per ajudar-nos a caminar i orientar-nos al “Jo puc fer-ho, com ho puc fer i fins on vull arribar”. Treballarem com:

• Integrar recursos senzills per empoderar-nos i que ens ajudin en el dia a dia a automotivar-nos i reil·lusionar-nos a nivell laboral i personal, per arribar a SER “la millor versió de nosaltres mateixos”.
  • Desenvolupar un optimisme intel·ligent, orientant-nos a com fer les coses perquè funcionin.
  • Canviar els pensaments i l’actitud per canviar la realitat.
  • Identificar els sabotejadors interns i com manegar-los.
  • Realitzar un Pla de Millora Individual, que ens permeti identificar els nostres reptes individuals i alinear-nos amb qui i com volem ser.

19.45 h. Clausura

A càrrec d’Albert Granero Lázaro. Vocal de Salut Mental del COIB.

Preus

Infermeres col·legiades al COIB Infermeres no col·legiades al COIB i altres professionals de l'àmbit de la salut i social
10€ fins el 14 d’abril de 2019 15€ fins el 14 d’abril de 2019
15€ a partir del 15 d’abril de 2019 20€ a partir del 15 d’abril de 2019

Comitè organitzador

• Albert Granero Lázaro. Vocal de Salut Mental de la Junta de Govern del COIB. Cap d’Infermeria del Centre de Salut Mental del Consorci Corporació Sanitària Parc Taulí.
  • Olga Álvarez Llorca. Membre de la Vocalia de Salut Mental del COIB. Infermera de Salut Mental a la Fundació Sanitària de Mollet.
  • María Teresa Sanz Osorio. Membre de la Vocalia de Salut Mental del COIB. Sotsdirectora i Directora d’Infermeria de l’Àmbit de Salut Mental del Consorci Sanitari de Terrassa.
  • Meritxell Sastre Rus. Membre de la Vocalia de Salut Mental del COIB. Professora titular de l’EUI Gimbernat.
  • Jordi Torralbas Ortega. Membre de la Vocalia de Salut Mental del COIB. Infermer de Salut Mental del Consorci Corporació Sanitària Parc Taulí.
Formulari d'inscripció
Carregant formulari d'inscripció...
T'hem enviat la següent informació a la teva adreça de correu electrònic: