dimecres 24 d’octubre 2018
del  dilluns 09 de juliol 2018
fins el  dimarts 23 d’octubre 2018
INSCRIU-TE!del 09/07 al 23/10
Auditori COIB. C/Pujades, 350, 3ª planta (Barcelona)

2a Jornada d'Exercici Lliure

Presentació
El Col·legi d’Infermeres i Infermers de Barcelona (COIB) des de l’Àrea d’Exercici Lliure amb l’objectiu de donar suport a les infermeres que desenvolupen l’exercici autònom de la professió infermera us proposa aquesta segona jornada d’exercici lliure.
Aquesta segona jornada manté l’esperit de donar visibilitat als projectes que desenvolupem les infermeres, crear xarxes entre infermeres interessades en aquest àmbit i conèixer eines per poder vendre els nostres serveis.
D’altra banda també serà una oportunitat per donar a conèixer el Taulell d’Anuncis que pretén ser una eina més per facilitar la visibilitat i la difusió dels serveis que fan les infermeres de l’exercici lliure cap a la ciutadania. L’altre objectiu és ajudar al ciutadà a cercar recursos infermers per atendre les seves necessitats de salut.

Objectius

• Donar a conèixer i visibilitzar projectes infermers dintre de l’àmbit de l’exercici lliure.
  • Donar reconeixement a les infermeres que desenvolupen projectes en l’àmbit de l’exercici lliure.
  • Conèixer eines de venda dels serveis infermers.
  • Generar sinèrgies i intercanvi entre infermeres relacionades amb l’àmbit de l’exercici lliure de la professió.

Dirigit a: infermeres i infermers, interessats amb l’exercici lliure de la professió infermera.

Pre-Programa

9:30 h Espai 1: Coneix-te  per crear la teva marca personal
Un taller participatiu per conèixer què pots aportar, potenciar i com portar el teu producte al mercat.
A càrrec de Maria Lucía Galano Durán, Human Resources BP & Carreer Coach.
11 h. Presentació Taulell d’anuncis d’Exercici Lliure
11:30 h Pausa Cafè
12 h Presentació de projectes
14 h Espai per dinar
16 h  Presentació de projectes
17h Pausa Cafè i votació dels millors projectes
17:30 h Espai 2: La millor oportunitat per impulsar el teu projecte
Es crearà un espai en el que puguis inspirar-te, rebre suport i donar suport a altres persones amb projectes. Trobaràs sinèrgies i possibles vies de col·laboració. En definitiva, es fomentarà la creació d'una xarxa de suport per facilitar que els diferents projectes puguin créixer i impulsar-se.
A càrrec de Raquel Cabrera de Consultoria de Emprendedores.com.
19h Cloenda: Lliurament d’un premi i dos accèssits als millors projectes presentats durant la jornada

2a Jornada d'Exercici Lliure

Si ets infermera o infermer d’exercici lliure i et ve de gust presentar i compartir la teva experiència, et convidem a fer-ho a l’espai de presentacions d’aquesta jornada.

Envia’ns la teva proposta i contacte al correu electrònic exercicilliure@coib.cat

La teva participació té premi!

• 1er premi i dos accèssits als millors projectes presentats.
  • Totes les infermeres i infermers que participin a les presentacions de projectes o negocis gaudiran d’un curs gratuït a triar del programa de formació continuada dels propers dos anys formatius. Les empreses o negocis on hi hagi més d’una infermera, només podran gaudir del curs de formació tres integrants de l’empresa.
Formulari d'inscripció
Carregant formulari d'inscripció...

Informació bàsica sobre protecció de dades en aplicació del RGPD

Responsable del tractament