dilluns 18 de novembre 2019

INSCRIU-TE!del 17/09 al 18/11
AUDITORI COIB. C/Pujades, 350, 3ª planta

1a Jornada tècnica Innovant junts en Salut

Aquesta jornada està co-creada pel Col·legi d’Enginyers Graduats i Enginyers Tècnics Industrials de Barcelona i el Centre d’Innovació i Desenvolupament Infermer (IDIC) del Col·legi Oficial d'Infermeres i Infermers de Barcelona (COIB).

Aquesta trobada, emmarcada en el cicle de jornades organitzades per Enginyers BCN dins l'Any de l'Enginyeria Biomèdica, té com principal objectiu generar un intercanvi de coneixements i experiències en els àmbits de la innovació en salut, per donar visibilitat tant a l’esperit innovador i emprenedor com a les realitzacions desenvolupades conjuntament pels dos col·lectius, el d’enginyers i el d’infermeres.

Es pretén fomentar les oportunitats d'estreta col·laboració entre les infermeres i els enginyers, que permeti la creació de productes i serveis altament qualificats i enfocats a millorar la salut i la qualitat de vida de les persones, generant d’aquesta manera nous projectes i noves oportunitats de negoci.

L’activitat també està enfocada a mostrar la vinculació necessària amb l'ecosistema innovador i emprenedor en salut que permetrà vehicular aquests productes i serveis perquè puguin materialitzar-se en projectes i negocis viables i d’èxit.

La jornada comptarà, a més d'un panell d'experts, amb la presentació de projectes co-creats conjuntament per aquests dos col·lectius, i que estaran relacionats principalment amb les àrees de tecnologia assistencial, tecnologia dels aliments, 3D, seguretat i mecànica biomèdica.

La jornada està adreçada a infermers/es i enginyers/es que treballen en projectes d'innovació en el sector salut, a empreses del sector, i a tots aquells agents del sistema innovador i emprenedor interessats en solucions tecnològiques relacionades amb l’àmbit sanitari.

Pre Programa

• 17h. Acreditació dels assistents
  • 17.30h. Benvinguda
  • 17.45h. Elevator pitch de projectes innovadors.
  • 18.15h. Taula rodona.
    Moderació a càrrec de Sol Muñoz, directora de l'IDIC