dijous 23 de maig 2019

de 15 a 20 h

AUDITORI COIB. C/Pujades, 350, 3ª planta
Import per a col·legiades
Import per a no col·legiades

8è Espai Trobada. Re-il·lusionar-se per la feina: jo puc i ho vull fer

Presentació

Els professionals de la salut en general vivim situacions complexes i d’enorme transcendència. En el desenvolupament de la nostra activitat professional hi ha moments de dubtes sobre la nostra pròpia identitat professional, d’incoherències entre el què fem i el què hauríem de fer i de reflexions en relació a la vàlua de la nostra aportació. Tot això, pot conduir-nos a vegades a viure en el desànim i la confusió d’entre el què som, el què fem i el què ens agradaria ser.

Des de la Vocalia de Salut Mental del COIB us plantegem un espai de trobada on poder aprendre a viure positivament aquestes situacions, amb un optimisme intel·ligent que ens permeti ser la millor versió de nosaltres mateixos, tornant a recuperar la il·lusió que teníem quan vam començar a exercir la nostra professió.

Objectiu

Desenvolupar l'optimisme intel·ligent, la il·lusió, la vitalitat i la passió per la vida laboral i personal.

15 h. Entrega de documentació
15.15 h. Reil·lusionar-se per la feina: Jo puc i ho vull fer
A càrrec de Marta Sierra Sagaste. Infermera. Executive Coach PCC certificada per ICF. Formadora de Recursos Humans i Desenvolupament Personal.

Presenta María Teresa Sanz Osorio. Membre de la Vocalia de Salut Mental del COIB.

De 17.15 a 17.45 es farà una pausa-cafè

Contingut

Aquest espai de trobada pretén donar eines per ajudar-nos a caminar i orientar-nos al “Jo puc fer-ho, com ho puc fer i fins on vull arribar”. Treballarem com:

• Integrar recursos senzills per empoderar-nos i que ens ajudin en el dia a dia a automotivar-nos i reil·lusionar-nos a nivell laboral i personal, per arribar a SER “la millor versió de nosaltres mateixos”.
  • Desenvolupar un optimisme intel·ligent, orientant-nos a com fer les coses perquè funcionin.
  • Canviar els pensaments i l’actitud per canviar la realitat.
  • Identificar els sabotejadors interns i com manegar-los.
  • Realitzar un Pla de Millora Individual, que ens permeti identificar els nostres reptes individuals i alinear-nos amb qui i com volem ser.

19.45 h. Clausura

A càrrec d’Albert Granero Lázaro. Vocal de Salut Mental del COIB.

Preus

Infermeres col·legiades al COIB Infermeres no col·legiades al COIB i altres professionals de l'àmbit de la salut i social
10€ fins el 14 d’abril de 2019 15€ fins el 14 d’abril de 2019
15€ a partir del 15 d’abril de 2019 20€ a partir del 15 d’abril de 2019

Comitè organitzador

• Albert Granero Lázaro. Vocal de Salut Mental de la Junta de Govern del COIB. Cap d’Infermeria del Centre de Salut Mental del Consorci Corporació Sanitària Parc Taulí.
  • Olga Álvarez Llorca. Membre de la Vocalia de Salut Mental del COIB. Infermera de Salut Mental a la Fundació Sanitària de Mollet.
  • María Teresa Sanz Osorio. Membre de la Vocalia de Salut Mental del COIB. Sotsdirectora i Directora d’Infermeria de l’Àmbit de Salut Mental del Consorci Sanitari de Terrassa.
  • Meritxell Sastre Rus. Membre de la Vocalia de Salut Mental del COIB. Professora titular de l’EUI Gimbernat.
  • Jordi Torralbas Ortega. Membre de la Vocalia de Salut Mental del COIB. Infermer de Salut Mental del Consorci Corporació Sanitària Parc Taulí.