Inscripció tancada
El període d'inscripcions està tancat.
del  dilluns 17 de març 2025  fins el  divendres 04 d’abril 2025
il·limitades
Comentaris

S’ha obert el període d’aplicació per al curs 2025/2026 del Diploma d’Especialització en Salut Pública (antic Postgrau online de Salut Pública).

El Diploma d’Especialització en Salut Pública, de la UPF Barcelona School of Management, creat en col·laboració amb l'Agència de Salut Pública de Catalunya i l'Agència de Salut Pública de Barcelona, té per objecte proporcionar als professionals de la salut competències en les disciplines bàsiques de la Salut Pública, donar a conèixer els instruments imprescindibles que s’utilitzen per a la interpretació, control i avaluació dels problemes de salut i permet assolir una visió completa de la salut pública per al desenvolupament de la seva carrera professional.

El programa habilita per poder treballar com a professional de salut pública a les administracions públiques i, a més, permet l’obtenció del títol de Diplomat en Salut Pública de la Escuela Nacional de Salud, I Institut de Salud Carlos III, molt valorat en els barems per accedir a places públiques.

  • Podeu consultar la publicació de la convocatòria del curs al DOGC . cliqueu aquí
  • Per a més informació del Diploma i de la sol·licitud d’admissió, cliqueu aquí.

Pel que fa a l’admissió, es pot ja completar la candidatura:

1a Ronda: de 15/02/2025 a 17/03/2025. Publicació admissions: 04/04/2025

Hi hauran dues rondes més a la primavera:

2a ronda: 18/03/2025 a 08/05/2025. Publicació admissions: 29/05/2025

3a ronda: 09/05/2025 a 16/06/2025. Publicació admissions: 04/07/2025