Inscripció tancada
    El període d'inscripcions està tancat.
    del  divendres 19 de febrer 2021  fins el  dissabte 20 de febrer 2021

Divendres, febrer 19 de 16:00 - 20:00 h.
    Dissabte, 20 de febrer de 10:00-14:00 h.

il·limitades

online

Dietista-nutricionista col·legiat / a - Pre / a - Soci / a de ADINU: 100 €
    Dietista-nutricionista col·legiat / a desocupat / a - Pre / a aturat / a: 70 €
    Diestista-nutricionista NO col·legiat / a - Estudiant de l'Grau que NO sigui Soci / a de ADINU - Altres / es professionals de l'àrea de la salut: 200 €

Objectius Generals:

Dotar l'alumne dels coneixements específics per detectar malnutrició en els pacients amb ERC.
    Dotar l'alumne de les eines necessàries per valorar l'estat nutricional en pacients amb ERC

Objectius específics:

Dotar de el coneixement sobre les especificitats de l'tractament dietètic en pacients amb ERC, diferenciant per estadi i per tècniques de tractament renal substitutiu.

Contingut

Coneixements sobre el DPE (Desgaste- Proteic-Energètic) en pacients amb ERC, així com de la seva detecció i tractament.

Per accedir a tota la informació del curs i per inscriure't clica aquí