10 de maig de 2024

Les col·legiades i col·legiats podran presentar les seves sol·licituds del 13 al 28 de maig de 2024.

El COIB convoca les ajudes a la recerca infermera, dotades amb 65.000 euros

El Col·legi Oficial d’Infermeres i Infermers de Barcelona (COIB) promou la investigació infermera, en els diversos àmbits on es desenvolupa, mitjançant el seu programa d’Ajudes a la Recerca Infermera. D’aquesta manera el COIB col·labora en potenciar l’augment de la qualitat i la quantitat d’estudis de recerca infermera que fonamentin les cures basades en l’evidència. Per aquest motiu, obre la present Convocatòria d’Ajudes a la Recerca Infermera.

Aquesta iniciativa d’ajudes està dotada d’un pressupost total de 65.000 € pel període 2024 i té com a objectiu principal potenciar l’increment qualitatiu i quantitatiu de la recerca infermera, donar ajuda econòmica per a la realització d’investigacions infermeres[1] i potenciar aquelles investigadores principals que debuten en la recerca.

[1] Queden exclosos els projectes de recerca que només incloguin revisions.

Si necessiteu resoldre qualsevol dubte sobre aquesta convocatòria, us podeu posar en contacte amb l’àrea de recerca mitjançant el correu recerca@coib.cat.

Més informació sobre la convocatòria