Totes les col·legiades i col·legiats rebran una beca de 600 € quan s’inscriguin en qualsevol dels màsters online i de 320 € quan ho facin en un dels experts universitaris en línia. La plataforma de formació sanitària especialitzada incorpora, a més, un nou títol d’Expert en Lideratge i Gestió de Persones.

AulaDAE ofereix beques en màsters i experts universitaris en línia per a les col·legiades del COIB

El COIB i AulaDAE han col·laborat durant els últims anys amb la finalitat d'oferir un catàleg de formació en línia acreditada, àmplia i de qualitat, que respongui a les necessitats actuals de les infermeres i els infermers. Per això, dins de l'últim acord amb l’empresa especialitzada en formació sanitària, totes les col·legiades i els col·legiats del COIB podran gaudir d'una beca especial en l'oferta de postgraus en línia impartits per AulaDAE i acreditats per Universitats com la Universidad Pontifícia de Salamanca (UPSA) o la Universidad Católica de Murcia (UCAM).

Aquesta beca pretén facilitar l'accés a la formació acreditada i de qualitat a totes les infermeres col·legiades al COIB, així com ampliar l'abast de coneixement infermer en àrees de creixent demanda professional.

Les beques per a matricular-se en un màster són de 600 € i s'aplica directament en el moment en què la col·legiada adquireix el postgrau.

L’oferta de màsters disponible actualment és la següent:

Les beques per a matricular-se en un expert universitari són de 320 € i també s'aplica directament en el moment d'adquirir el postgrau que la col·legiada desitgi.

Com a novetat, enguany s’ofereix el següent expert universitari:

També es continuen oferint la següent formació:

A més, AulaDAE també ofereix un descompte del 30 % per realitzar el Curs tutoritzat en línia IIR 2021-2022, el qual tindrà convocatòries mensuals perquè l'alumne pugui incorporar-se quan més li convingui.

Tots els cursos d’AulaDAE es poden consultar a l’apartat de Formació online del COIB