21 de juliol de 2023

Per tercer any consecutiu, la corporació concedeix una ajuda de 30.000 euros, destinats a sufragar el cost de la matrícula als estudiants de segon curs amb millor expedient acadèmic, i ho fa per a cadascuna de les universitats que ofereixen el grau d’Infermeria a la demarcació de Barcelona.

El COIB ofereix 15 beques per a estudiants d’Infermeria

Durant els propers anys es preveu que s’incrementi el nombre de les persones amb necessitat de ser cuidades i en conseqüència el nombre d’infermeres que hauran de proveir aquestes cures. L’evidència científica ha demostrat reiteradament que una societat amb més infermeres esdevé una societat més saludable.  Les matrícules dels estudis d’infermeria són de les més cares de tots els estudis universitaris que s’ofereixen a la demarcació de Barcelona. És per això, que el Col·legi té el propòsit d’ajudar les i els estudiants que volen ser infermeres i tenen la millor qualificació.

En aquest sentit  el Col·legi Oficial d’Infermeres i Infermers de Barcelona (COIB) endega per tercer any la campanya Més infermeres, i destina 15 beques de 2.000 euros cadascuna.

Aquest any, per facilitar la gestió als estudiants, la validació de la documentació (expedient acadèmic)  es farà un cop atorgada la beca i,  en un període de temps en el que caldrà aportar les credencials que certifiquin que l'expedient acadèmic és vàlid. Recomanem revisar acuradament les bases de participació.

El termini per presentar la sol·licitud és des del dia 26 de setembre i finalitza el 27 d’octubre de 2023.

Descarrega les bases de les beques

Descarrega el formulari de sol·licitud de les beques