9 de setembre de 2023

El Col·legi Oficial d'Infermeres i Infermeres de Barcelona (COIB) es solidaritza amb el poble del Marroc davant el terratrèmol enregistrat al veí país nord-africà. Des de la seva Àrea de Cooperació, el COIB ha contactat aquest matí amb el Consolat del Marroc a Barcelona, així com amb el Govern de Generalitat per demanar informació sobre la necessitat d'infermeres que requereix la catàstrofe.

Des de la seva Àrea de Cooperació ha contactat amb el Consolat del Marroc, així com amb la Generalitat per demanar informació sobre la necessitat d'infermeres davant el terratrèmol.

El COIB, com a Institució de Dret Públic, és posa a disposició de les autoritats per col·laborar en el que es precisi; així com demana prudència a les seves col·legiades, i desaconsella viatjar al país sense l'acompanyament i suport d'alguna entitat de Cooperació. Les col·legiades i col·legiats interessats poden contactar amb l'Àrea de Cooperació del COIB en aquest enllaç.

Davant una emergència internacional d'aquestes característiques, el COIB recorda que l'acció ha de ser coordinada amb les autoritats del país.