13 de febrer de 2023
- Regio7.cat

El Consell de Col·legis d'Infermeres i Infermers de Catalunya (CCIIC) i els quatre col·legis territorials de Barcelona, Girona, Lleida i Tarragona rebutgen crear una taula conjunta de corporacions i organitzacions sindicals infermeres. Així ho recull un comunicat del Consell en què s'explica que va ser el conseller de Salut, Manel Balcells, qui els va fer la proposta durant una reunió fa una setmana. En el comunicat, afirmen que  no consideren "adient" constituir aquesta taula conjunta perquè pensen que ja existeixen espais "multidisciplinars" que treballen els grans temes "des del consens de tot el sector". En concret, reivindiquen recórrer a espais com el Fòrum de Diàleg Professional i reactivar el Consell de la Professió Infermera.