13 de juliol de 2023

El passat 11 de juliol es va celebrar al COIB el primer Summer Fest, un acte de benvinguda a la professió i presentació de les àrees i serveis del COIB a les noves col·legiades.

Benvinguda a les noves col·legiades amb la Summer Fest

Durant la trobada, les noves col·legiades van tenir una sessió BePositive amb l’experta en comunicació, Andrea Vilallonga, i van poder conèixer de primera mà i en un ambient distès, a través del personal i membres de Junta de Govern, els serveis que el COIB els ofereix. L’equip d’Infermera virtual també va oferir un taller de simulació d’RCP de realitat virtual a totes i tots els assistents.

La presidenta del COIB, Paola Galbany, la degana del Consell d’Infermeres i Infermers de Catalunya, Glòria Jodar, i la regidora i infermera, Titon Laïlla, també van acompanyar les noves col·legiades a la Summer Fest.

Pots veure aquí el reportatge del SummerFest’23: