5 de desembre de 2023

Ramon Casals, membre del Grup 65 del Col·legi Oficial d’Infermeres i Infermers de Barcelona, ha guanyat el primer premi en el 2n Concurs anual de Fotografia organitzat per la Intercol·legial Sènior amb l’obra “Cargol eixerit”.

Ramon Casals, membre del Grup 65 del COIB, guanya el primer premi de fotografia anual de la Intercol·legial

La intercol·legial organitza cada any aquest concurs de fotografia pels col·legiats sèniors de cada Col·legi, majors de seixanta anys que vulguin presentar la seva fotografia, de temàtica lliure i fetes amb càmera o amb telèfon mòbil.

Entre els 25 de setembre i el 13 d’octubre, la Intercol·legial va rebre totes les fotografies participants del concurs que a partir del 16 d’octubre i durant dues setmanes, van ser exposades al Col·legi de Metges de Barcelona.

Després que un jurat hagi valorat les fotografies presentades, Ramon Casals, membre del grup 65 del COIB va guanyar el primer premi amb la seva obra “Cargol eixerit”, una fotografia feta amb la càmera.

Núria Pleguezuelo, també membre del Grup65, va presentar la fotografia “La mirada d’una filla que veu com sa mare es desdibuixa per l’alzheimer”, també feta amb càmera.