El COIB i La Salle Campus Barcelona-Universitat Ramon Llull convoquen una edició més de les 4 beques (presencial i online) per al Màster en eHealth: Tecnologies de la Informació i Gestió Sanitària, de 60 crèdits ECTS, per facilitar la formació de les infermeres en l’àmbit de la salut digital.

El COIB i La Salle convoquen quatre beques que cobreixen el 50 % de la matrícula per a infermeres que vulguin fer el màster en eHealth

Les col·legiades i col·legiats que no puguin optar a les beques es podran beneficiar del conveni de col·laboració entre el COIB i La Salle Campus Barcelona-Universitat Ramon Llull i beneficiar-se d’un 15 % de descompte.

Les propostes es podran enviar a l’adreça correu alicia.martorell@salle.url.edu, a l'atenció d’Alicia Martorell, fins al dia 14 de juny. En la candidatura, s’hauran de fer constar el currículum vitae, una carta de motivació per cursar el màster i, en el cas dels candidats que fa menys de tres anys que han finalitats els estudis d’Infermeria, l’expedient acadèmic.

Amb el Màster Online en eHealth: tecnologies de la informació i gestió sanitària de La Salle, podràs formar-te com a expert de la salut digital, un programa que et prepara per liderar la innovació i ser capaç d'utilitzar les TIC d'una manera estratègica.

Aquest màster dona resposta a la gran demanda actual de professionals altament capacitats per assumir el binomi que formen tecnologia i salut, i ha estat dissenyat juntament amb els principals hospitals públics i privats, laboratoris farmacèutics i institucions relacionades amb l'eSalut.

Dates: del divendres 25 octubre de 2024 al divendres 11 de juliol de 2025

Horari: els divendres de 19 a 22 hores i dissabtes de 9 a 15 hores

Clica aquí per consultar tota la informació sobre el màster i les beques.