12 d’abril de 2024

La Comissió de Tecnologia, transformació digital i innovació del Col·legi Oficial d’Infermeres i Infermers de Barcelona (COIB) presentarà “Empathetic Telepresence” en la 2ª Jornada d'Innovació Infermera #24, el pròxim 15 de maig, al COIB.

La Comissió de Tecnologia, transformació digital i innovació del COIB presenta “Empathetic Telepresence”, una eina gamificada de formació en teleconsulta infermera

“Empathetic Telepresence” és una eina feta per infermeres i per a les infermeres, basada en la gamificació, per repassar protocols i formació en teleconsulta infermera.

En ella, l’usuari té un mapa amb 10 missions que ha de completar abans de passar a la següent, missions sobre la formació en teleconsulta infermera.

Cada cas està organitzat de la mateixa manera. Primer es presenta una situació fictícia d’una infermera, que pot ser des d’un canvi de lloc de treball fins a com solucionar la barrera del llenguatge. Cada cas presenta sempre una sèrie de pistes que l’usuari ha de trobar a les imatges, i que l’ajudaran a resoldre el cas, que sempre es resol a través d’un joc: relacionar paraules, ordenar frases o altres tipus de puzles.

Finalment, es presenta el que s’han après a través d’una carta que presenta l’actitud, capacitat o habilitat que la infermera ha de tenir per resoldre cada cas.

La presentació oficial d’aquesta eina serà el dia 15 de maig del 2024, en la 2a. Jornada d’Innovació Infermera #24, a la seu del Col·legi.

Per aquesta jornada, les infermeres poden presentar el seu projecte innovador seguint les bases dels premis. Hi haurà tres categories premiades: estudiants d’infermeria, infermeres novelles i infermeres expertes. Podeu presentar els vostres projectes fins al 29 d'abril.

Consulta les bases aquí

Cliqueu-vos aquí per apuntar-vos a la jornada