13 de juliol de 2021

La Comissió mixta formada per la coordinació del màster i la Comissió de Tecnologia, Transformació Digital i Innovació del COIB ha concedit els ajuts a Sergio García i Jéssica López

S’adjudiquen les beques per al màster en e-Health i gestió sanitària de La Salle del 2021

La Comissió mixta formada per la Coordinació del Màster en eHealth: Tecnologies de la Informació i Gestió Sanitària de La Salle Campus Barcelona-Universitat Ramon Llull i la Comissió de Tecnologia, Transformació Digital i Innovació del Col·legi Oficial d’Infermeres i Infermers de Barcelona (COIB) ha resolt atorgar una nova edició de les beques promogudes pel COIB a l’infermer Sergio García Redondo i la infermera Jéssica López Marco, col·legiats al COIB. Aquesta beca els permetrà inscriure’s al màster amb un 50 % de descompte.

Al Màster en eHealth: Tecnologies de la Informació i Gestió Sanitària es tracta sobre diverses tecnologies i sistemes existents al mercat, que permeten assolir coneixements i competències en salut digital. D’aquesta manera, es tracten solucions d’història clínica, la recollida i explotació de dades (big data), l’ús de les xarxes socials i aplicacions per a mòbil, entre d’altres.

El màster s’imparteix en les modalitats presencial amb possibilitat de smart learning i en línia, i s’adreça als professionals que es vulguin orientar en el concepte de la salut digital. La propera edició del màster començarà el mes d’octubre de 2021.

Imatge: Glenn Carstens-Peters, Unsplash