Notícies del Col·legi

Seguint amb el procés de la convocatòria d’eleccions al COIB, que es duran a terme el 3 de juliol de 2024, la Mesa Electoral ha proclamat tres candidatures. Les col·legiades i els col·legiats que volen exercir el seu dret a vot per correu i que ja han fet la sol·licitud, a partir de demà començaran a rebre per correu certificat la documentació per emetre el vot.

Notícies del Col·legi

El Consell i els col·legis d'infermeres de Catalunya encoratgen les persones que fumen a informar-se sobre les teràpies que ofereix el sistema de salut i que tan bons resultats estan aconseguint en la deshabituació tabàquica.

Notícies del Col·legi

El COIB i La Salle convoquen quatre beques que cobreixen el 50% de la matrícula per a les col·legiades i col·legiats al COIB que vulguin fer el màster en eHealth, 2 per modalitat presencial i 2 per modalitat online. Aquesta és una oportunitat única per aprofundir en les últimes tendències en salut digital i transformació digital del sector de la salut.

Notícies del Col·legi

El Col·legi Oficial d’Infermeres i Infermers de Barcelona ha donat la benvinguda a les IIR d’aquest any, de les quals 77 ja comencen la tercera edició del curs "Català d’Acollida a l’Entorn Salut".

Notícies del Col·legi

La Comissió assessora de cures integratives del Col·legi Oficial d'Infermeres i Infermers de Barcelona (COIB) organitza, el dijous 20 de juny, un taller especial amb motiu del Dia Internacional del Ioga.

Notícies del Col·legi

El Grup de treball d'infermeria de malalt crític del Col·legi Oficial d'Infermeres i Infermers de Barcelona (COIB) ha celebrat el taller "Un cafè amb la mort" per abordar situacions i compartir experiències personals enfront de la mort en la pràctica professional a les Unitats de Cures Intensives.

Notícies del Col·legi

El COIB ha superat sense cap incidència i amb diversos punts forts la revisió de les certificacions de l'ISO 14001:2015 - ISO 9001:2015, a data 6 de maig del 2024.

Notícies del Col·legi

Les Comissions de Tabaquisme i de Salut Mental del Consell de Col·legis d'Infermeres i Infermers de Catalunya (CCIIC) donen suport al Manifest de la #ssfcat24 que se celebra entre el 25 i el 31 de maig, a Catalunya

Notícies del Col·legi

La Vocalia de Salut Mental del COIB organitza la jornada "Línies de recerca emergents en infermeria de salut", el dia 13 de juny del 2024.