25 de maig de 2017

El COIB estarà present al CII2017 amb contingut professional, a través de comunicacions i pòsters, i amb un estand de 90 metres quadrats concebut com un espai de trobada per a les infermeres en el que es mostraran projectes d'infermeres de Barcelona, de la pròpia corporació alhora que es disposarà d'espai per a fer coworking, conèixer una mica millor el Col·legi i relaxar-se entre ponència i ponència.

Fes una parada a l'estand del COIB al Congrés Internacional d'Infermeria!

La participació del COIB al Congrés Internacional d'Infermeria de Barcelona es cristalitza a través de les aportacions professionals que es faran en format comunicació o pòster per part de diverses infermers i infermers vinculats a la corporació.

L'agenda del COIB al CIE és la següent:

28 de maig

• “Como actuar cuando una enfermera es portadora de VIH,HVC,HVB”. Mª Luisa Anglès, Comissió d’Avaluació d’Infermeres Infectades per Virus Transmissibles per Sang (CAIIV) del COIB - Pòster. Zona d’exposicions. De 10h a 17.30h
  • “Trayectoria de las Terapias Naturales en el Col·legi Oficial d’Infermeres i Infermers de Barcelona (COIB): 20 años de historia”.

Ana Belén Fernández, Comissió de Teràpies Naturals i Complementàries del COIB -  Pòster. Zona d’exposicions. De 10h a 17.30h

• “Evaluación de Infermera virtual como herramienta de trabajo”. Infermera virtual - Pòster. Zona d’exposicions. De 10h a 17.30h
  • “The ATIC diagnosis. Newborn physyiological immaturity. What does it mean for nurses in practice settings?” Pilar Delgado, Àrea de Recerca COIB - Pòster. Zona d’exposicions. De 10h a 17.30h

29 de maig

• “Needs, expectations and use of Health Apps among nurses in Spain” ,Antonio Torrejón, Grup ITCoib, COIB - Comunicació – Sessió Leadership and practice: global challenges.  Room 118-119. 15:30h- 17:00h

30 de maig

• “El modelo clínico del bienestar y la asesoría de salud según la Teràpia de Reorientación Vital (TRV)”. Sol  Muñoz, directora del Centre d’Innovació i Desenvolupament Infermer (Idic) - Comunicació – Sessió Teràpies complementàries.. Room 114. 15:30h- 17:00h
  • “Un dialogo entre 40.000 profesionales: las enfermeras de Barcelona crean entornos positivos de trabajo”. Núria Cuxart,  directora de programes del COIB - Pòster. Zona d’exposicions. De 10h a 17.30h

31 de juny

• “La consultoria de desarrollo de organizaciones saludables y otras competencias enfermeras en consultoria de empresa”

Sol  Muñoz, directora del Centre d’Innovació i Desenvolupament Infermer (Idic). Pòster. Zona d’exposicions. De 10h a 17.30h

• “Cuidando el sufrimiento de las enfermeras maltratadas: compromiso del Col·legi Oficial d’Infermeres i Infermers de Barcelona (COIB)”. Dolors Rodríguez, Comissió de maltractaments i salut del COIB. Pòster. Zona d’exposicions. De 10h a 17.30h
  • “Plan estratégico y operativo de la Vocalia de Salud Mental del Col·legi Oficial d’Infermeres i Infermers de Barcelona (COIB)”

Olga Álvarez, Vocalia d’Infermeria de Salut Mental del COIB. Pòster. Zona d’exposicions. De 10h a 17.30h

• “La investigación enfermera en salud mental en Cataluña”.Jordi Torralbas, Vocalia d’Infermeria de Salut Mental del COIB. Pòster. Zona d’exposicions. De 10h a 17.30h.
  • Gestionando y liderando la investigación enfermera: líneas estratégicas del àrea de investigación del Col·legi Oficial d’Infermeres i Infermers de Barcelona (COIB)”
  • Llúcia Benito, Àrea de Recerca del COIB. Pòster. Zona d’exposicions. De 10h a 17.30h

1 de juny - Visites professionals

• Hospital Universitari de Bellvitge, Barcelona
  • Fundació Puigvert, Barcelona
  • Hospital Universitari Vall d´Hebron, Barcelona
  • Hospital Sant Joan Despí Moisès Broggi, Barcelona
  • Hospital Sociosanitari, Barcelona
  • Centre "Can Bou", Castelldefels
  • Hospital de la Santa Creu i Sant Pau, Barcelona
  • Parc Sanitari Sant Joan de Deu, Barcelona

La vida a l'estand del COIB

Entre tota la quantitat d'activitat professional que suposa un congrés internacional, les infermeres i infermers trobaran en l'estand del COIB al CII2017 un espai de trobada per compartir, descansar i conèixer una mica millor la corporació i els serveis que ofereix a les seves col·legiades i col·legiats. Les infermeres d'arreu del món que hi passin podran conèixer tanmanteix diversos projectes liderats o participats per infermeres de Barcelona a través d'audiovisuals.

El Col·legi ha disposat d'un espai que respira professió, territori i unitat. Un espai en el que es podrà intercanviar idees mentre es gaudeix d'un snack saludable. En aquest hi haurà al llarg de tot el congrés una zona d'informació corporativa i la disponibilitat de conèixer millor Infermera virtual, en qualsevol moment durant el Congrés.

Us esperem a l'estand del COIB amb tota aquesta activitat!

Meetings amb el COIB

29 de maig

• Montserrat Bayego - Comissió de Teràpies Naturals i Complementàries

• Dolors Pintado - Assessoria Orientació a la Formació