17 d’octubre de 2017

El 25 d'octubre la delegació del COIB a Osona oferirà a totes les col·legiades i col·legiats el servei per baixar el certificat de correspondència de diplomatura a grau. És imprescindible disposar d’una signatura digital en format DNI electrònic o altre certificat digital en format USB i cal inscriure’s prèviament al formulari en horari de matí o tarda.

Servei per baixar el certificat d’equivalència de la diplomatura a nivell de grau per a les infermeres d'Osona

Al llarg del proper dimecres 25 d'octubre les infermeres i infermers d’Osona podran obtenir el certificat d’equivalència del títol de Diplomatura a nivell de Grau. Ho podran fer al CAP Osona (Plaça de la Divina Pastora, 7) de Vic en sessió de matí (de 10 a 14h) o bé de tarda (de 15 a 18h).

Per disposar d’aquest servei és necessari:

• Sol·licitar cita prèvia omplint el formulari d’inscripció.
  • Portar una fotocòpia del títol d’infermera
  • Disposar de signatura digital en un d’aquests formats:
  • DNI electrònic: Cal comprovar que la signatura digital estigui actualitzada, que no estigui caducada, ja que caduquen cada 5 anys, i saber-ne la contrasenya.
  • USB: Cal comprovar que la signatura digital estigui actualitzada, que no estigui caducada, ja que caduquen cada 5 anys, i saber-ne la contrasenya.

Per qualsevol consulta us podeu posar en contacte amb el COIB al telèfon gratuït 900 705 705 o a info@coib.cat.